Saturday, May 21, 2011

what can i do...

dalam diam...
kalau sekali pun nak perdaya aku bukan begini.
aku bukannya bodoh.
apa yang jadi pada aku sepatutnya diambil berat.
bukannya biarkan aku begini.
dengan berbekalkan semangat dari sahabat-sahabat,
Tuhan dah tunjuk apa yang jadi sebenarnya sepanjang aku bermasalah ni.
Bersyukur kerana Tuhan masih menolong aku.

Tapi...

kenapalah aku sentiasa dipinggirkan?
besar sangat ke salah aku sepanjang hidup ni?
wahai yang berkenaan,jangan kelirukan hidup aku.
aku tau apa yang kau sedang lakukan walaupon kau bukan depan mata.

betapa bersabarnya aku dengan dugaan Tuhan ni..
aku tak mengharapkan apa-apa..
cukuplah sekadar perasaan sayang yang aku berikan sentiasa.





kalau kasih sayang yang diberikan itu banyak,maka banyaklah ganjaran yang kita dapat..
kalau kasih sayang yang diberikan itu sedikit,maka sedikitlah ganjaran yang kita dapat..

No comments:

Post a Comment